سلام حالت تهوع کی تموم میشه؟ 😭

۸ پاسخ

من مردم و زنده شدم. از هفته ۸ تا الان که هفته ۱۵ هستم با قرص و سرم زنده ام و وزن کم کردم اما از این هفته حس میکنم بهتر شدم مثلا قبلا روزی ۶ تا قرص و شربت میخوردم علاوه بر سرم، الان روزی دو تا میخورم، تهوع دارم ولی شدت و تعدادش مثل هفته های پیش نیست

برای من از 11 هفته و 1 روز به بعد کم شده

من ک حس تهوع و سنگینی دارم لعنتی نمیدونم چرا نمیاد😐🤢

تا اخر سه ماه حداقل

تا 18 هفته احتمالا هست😂

تازه شروع شده من امروز برای اولین بار بالا اوردم

خوش به حالت ک حالت تهوع داری من ارزومه باردارشم تا اخرشم حالت تهوع داشته باشم خوشحالم

تازه شروع شده مال شما 😂تا هفته ۱۶ هست

سوال های مرتبط

مامان دایار مامان دایار ۲ ماهگی
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان نورا😍 مامان نورا😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری
مامان الارز و الارا مامان الارز و الارا روزهای ابتدایی تولد