من مردم و زنده شدم. از هفته ۸ تا الان که هفته ۱۵ هستم با قرص و سرم زنده ام و وزن کم کردم اما از این هفته حس میکنم بهتر شدم مثلا قبلا روزی ۶ تا قرص و شربت میخوردم علاوه بر سرم، الان روزی دو تا میخورم، تهوع دارم ولی شدت و تعدادش مثل هفته های پیش نیست
برای من از 11 هفته و 1 روز به بعد کم شده
من ک حس تهوع و سنگینی دارم لعنتی نمیدونم چرا نمیاد😐🤢
تا اخر سه ماه حداقل
تا 18 هفته احتمالا هست😂
تازه شروع شده من امروز برای اولین بار بالا اوردم
خوش به حالت ک حالت تهوع داری من ارزومه باردارشم تا اخرشم حالت تهوع داشته باشم خوشحالم
تازه شروع شده مال شما 😂تا هفته ۱۶ هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.