پس کی حالت تهوع تموم می شه ؟ الان ۱۱ هفته و ۴ روزمه

۱۳ پاسخ

من تا پایان 5 ماهگی هرشب بالا اوردم، هرشب ، با وجود خوردن انواع قرص های تهوع و شربت و امپول بعد اونم تا خود زایمان حالتشو داشتم و سوزش واسید
تا همین الانم معدم سالم نشد ک نشد

زوووده خاهر🥲

من تازه از دیروز بدتر شدم دیگه بالا میارم

من چند روزه بهتر شدم ولی امان از معده درد😩

تا ۱۸ هفته😬

من تا موقع زایمان داشتم😂🤣🤣🤣

ی کی دو هفته دیگ من قطع شد کلا علائمم رفت

وای راه حلش رو به منم بگو دارم دیوونه میشم میل به هیچی ندارم و اصلا نمیخام غذا بخورم و از‌غذا نخوردن بیشتر تهوع میگیرم

انشاالله زود تموم بشه برا من تا16بود

برا من کمتر شده ولی هزار برابر بهتر از قبل هستم

برا من ۱۸هفته🤕

من دوروز تاخیرم دوستان روز موعد ازمایشم منفی شد و کلی اعلایم دارم سینه هام انقد درد میکنه شب ک میشه میخاد بترکه ترشح دارم سرگیجه میگیره منو گاهی و پریود نمیشم امکانش هست زود رفتا باشم لقاح دیر بگیره

برامن تا۱۸هفته🥲

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۳ ماهگی
مامان نورا🤍 مامان نورا🤍 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته نوزدهم بارداری