۲ پاسخ

من فقط هر لحظه از خودم میپرسم مگه میشه ادم ی موجودی رو اینقد دوست داشته باشه از همه دنیا بیشتر وقتی بغلش میکنم و نگاهش میکنم همه وجودم میشه غشق و ارامش همه خستگی از تنم در میره وقتی بوش میکنم دوس دارم تو همون لحظه بمونم هزار بار میگم کاش زودتر مادر میشدم

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش براش قران. ختم. کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم

سوال های مرتبط