خانما فردا میشه ۴روز ک از موعدم میگذره...کی برم آزمایش بدم بهتره؟

۳ پاسخ

تست زدی
اگه مثبته برو
۴ روز دیگه اوکیه

بی بی بزن

ب نظر من ی هفته صبر کن بعد برو

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته هجدهم بارداری