خانومای گل این آزمایش انتی منه ،نرماله دیگه؟

تصویر
۵ پاسخ

اره خوبه

سلام مامانای عزیز...ی نگرانی خیلی بزرگ دارم،آزمایش و سونوی NT غربالگری اولم خیلی خوب بود ولی آزمایش غربالگری دوممو زده ریسک بالا...خواب و خوراک ندارم کارم شده غصه خوردن و گریه

آره تازه ماه تولد بچه با خودت یکیه

اینم هست

تصویر

اره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلی:) مامان تودلی:) هفته بیست‌وششم بارداری
مامان پرنسا🎀🙈🫀 مامان پرنسا🎀🙈🫀 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان پویان و نویان مامان پویان و نویان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان رستاجونم🫶❤️‍🔥 مامان رستاجونم🫶❤️‍🔥 ۵ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان آرتمیس مامان آرتمیس ۴ ماهگی
مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری