۲ پاسخ

عزیزم برای دوقلویی فقط آمپول hmgو لتروزول خوبه اگر هم صدرصد بخوای باید ای وی اف کنی

دارو میدن معمولا
ولی من خودم دارم برای بارداری پیش مهسا کیافر میرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری