مامانایی ک هم هفته ی من هستند
چ علائم دارین؟

۶ پاسخ

من هیچ حالت تهوع ندارم
فقط معدم خیلی درد میکنه واسیدی شده

به شدت تهوع و تا عوق نزنم خوب نمیشم ، سرگیجه ، تکرر ادرار ، بی میلم به غذا ، به بوی غذا حساااااااسم .

حالت تهوع،یبوست،خستگی، معده درد،ترشح سفید واژن،کمر درد،

من ۵ هفته
حالا تهوع شدید
اشتها صفر
فقط میوه خوراکمه
میترسم جنین ضعیف شه

دقیقن چ هفته چن روزین؟

من لرز دارم همش و سردمه تهوع و اینا هنوز ندارم

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آیان و آیلی مامان آیان و آیلی هفته دوازدهم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی