آروغ نزنن پی پی کنن اوکیه یا ن

۶ پاسخ

ن ربطی ندارد

حتما باید آروغ بزنه

واای توهم مث من درگیری منم هرکار میکنم نمیتونم آروغ بگیرم 🥺

اره عزیزم حداقل ۱۰ دقیقه یا بزار سر شونت یا وسط قفسه سی‌سینت تا کمرش صاف باشه
و پشت کمرش آروم بزن اگه زد ک هیچ اگه نزد و خوابش برد رو دنده بخوابونش تا یه موقع تو گلوش نپره

دختر منم بعضی اوقات میزد بعضی اوقات ن

بالا نیاره اوکیه اون موقع جذب بدنش شده

سوال های مرتبط

مامان حلما سادات🩷🎀 مامان حلما سادات🩷🎀 ۳ ماهگی