۵ پاسخ

نه بابا سخت نگیر هیچ عیبی نداره منم دادم

کسی نمیخادبرا رفع حاجتش عاقبت بخیری خودش یافرزندش براش قران. ختم. کنم
نیازدارم به کار بچه کوچیک دارم دوتا نمیتونم جایی کارکنم قران میخونم

عزیرم هرچیزی تایم داره اب هویج فعلا زوده از ابمیوه فقط،سیب اونم ۸ماه

آبمیوه ممنوعه

نه بابا موردی نیست خود هوکپیءم.
د

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 👧🏻 مامان ارغوان 👧🏻 ۱۶ ماهگی