عزیزم بی بی کر از داروخانه بگیر روزی سه بار هربار 5 قطره بده تنظیم میشه کلا.این از منی که چند تا دکتر عوض کردم از اخر رفتیم جا فوق تخصص و تجویز کرده تو نصیحت سمت داروی دیکه ای نرو
اگ ی دفعه اینطور شده حتما ی چی خوردی تو شیرت بهش نساخته سفتش کرده همین پدی لاک بده هروقت سفت بود بده عالیه
قطره پدی لاک بگیر هر ۱۲ ساعت ی سیسی کامل بده عالیه من پیش دکتر زمانی ک تو گوشی خیلی معروف بجه هارو پرت میکرد تست سلامت میگرف بردم بهم این داد جوابه
با یه گوش پاک کن و چرب کن و یه کم پشتش و چرب کن سریع دسشویی میکنه
اگه بیوست شده قطره پروکید پویا بده
شیرخشک میخوره؟ شیرخشک عوض کردی؟
برا شیرمادر کنارش پدی لاکت خیلی خوبه هر ۱۲ساعت یبار ۵قطره سیستم گوارش بعد ۲هفته تا ۴هفته تنظیم میشه و درد کولیک و ریفلاکس و... بهتر میشه تا سه ماه و نیم به بچه باید داد. بعدش قطع کنی
ببخشید وقتی پی پی سفت یعنی چطوریه ؟یعنی گلوله گلوله میشه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.