خانما اولین عروسکمه که بافتم چطور شده؟

تصویر
۱۳ پاسخ

خوب شده

عالیه قلاب یا د‌ومیل؟

خیلی قشنگه .من این عروسک بافتنیت مدل زرافه اشو خیلیی دوست دارم

خیلی قشنگه

کاش منم یاد میگرفتم خیلی دلم میخواد

خوشگله خیلی
دستت درد نکنه

چ قشنگ افرررین
من اصلا بافتنی تو کتم نمیره خیلی تو یادگیریش خنگم

عالی.

عالیه

آفرین ❤❤❤❤

عالیه😍

عالییی

آفرین عزیزم کلاس میری؟؟خیلی گوگولی شده

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا ۱ سالگی