بعدغذا تو۵دیقه ۲۰تاضربه زد زیاد نی؟

۶ پاسخ

اره بابا اوکیه، خوشش اومده از غذا😂

ماله منم یه وقتایی خیلی ضربه‌میزنه

فکر کنم تایم ورزشش بود 😄

مطمئنی ضربه بود..مثل نبض نبود شاید سکسکه باشه

برا منم پیش اومده

نه خوبه

سوال های مرتبط

مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان arkan مامان arkan ۱۰ ماهگی