۷ پاسخ

نیهان خیلیییی خودشو سفت میکنه
از هفته ۳۲ به بعد تقریبا
الان بیشتر شده و دکتر گفت طبیعیه.
نگرانش نباش
استرست بیشتر ضرر داره به بچه

اخ ماه نه فقط درده🥺
امشب حتی با تکوناش دردم میگیره حس می‌کنم جاش خیلی تنگ شده

شاید انقباضات کاذب باشه

وای منم همینم چرااا اخه

زایشگاه برو چکت کنن

منم همینطورم … ولی حس میکنم وقتی وارذ ماه جدید میشم اینطور میشم الانم دارم وارد نه میشم .. حالت درد پریود و سفت شدن شکم و‌یکم انقباض

اگه زیر دلت درد میکنه با بچه سفت میشه برو خودت نشون دکتر بده شاید موقع زایمانت باشه

سوال های مرتبط