۱۶ پاسخ

دختره یاپسر؟

از هفته ماه ولی گلم بستگی به اندام خودت داره

سلام عزیزم درخواست دادم قبول کن

از من تازه معلوم‌شده

منم وارد 6 ماه شدم ولی هر کی میبینه میگه اصلا شکم نداری
مامانم اون روز میگفت خیلی شکمت کوچیکه بچت دنیا بیا. یذره اس😂
ولی ربطی ب شکم بزرگ کوچیک نداره

برامنم هنوز بزرگ نیست

رشد بچت خوبه نگران شکم نباش بهتر ک شکم نداری😂

عجله نکن هر چی دیر تر بزرگ شه راحت تری من همین الانم بالباس بیرون معلوم نیس باردارم ولی خیلی خوشحالم ازاین موضوع سنگین نیستم بااین که دوروز دیگه زایمانمه

برا منم کوچیک فعلا

والا من اصلا معلوم نمیشه ۸ماهمه😂 شکمم کوچیکه

بعضی از بارداریا میزنه به پهلو

من دیگه الان بعضی لباسام برام تنگ شده
شش کیلو اضافه کردم

منم هنوز زیاد شکم ندارم هفت ماهم داره تموم میشه

والا من وارد ۳۱شدم شکمم دوبرابر شد

منم‌از ۳۰ به بعد دیگه اومد جلو 😁😁😁 همین روزا ، هرروز بیشتر به چشمت میاد

منم هنوز انگار ۴ ماهم😁🥲

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری