۲۸تا ۳۱هفته
من ۳۲ هفته رفتم
من امروز میرم
دکترم به من گفت ۲۷ هفته و۳ روز بیا سونو داپلر
من امروز میخوام برم
من دکترم ۳۴ فرستاد
۲۹هفته
دکترمن زودمیفرسته میگه اگه کم باشه وقت واسه جبران هست
من هنوز نرفتم ۲۸ باید برم
درستش بین ۳۰ تا ۳۴
من ۲۹ هفته رفتم و ۳۶ هفته میرم
عزیزم شروعش از ۲۸ هفته تا نهایتن ۳۲ هفته هست که ببین پزشکتان چند هفته براتون مینویسه
۳۰ الی ۳۲
من ببار ۲۶ هفته رفتم یکبار هم ۳۳،دفعه بعد ۳۷ میرم و تمام
عزیزم من اول ۳۰ هفته رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.