خانما سونو رشد چند هفته باید انجام داد؟

۱۳ پاسخ

۲۸تا ۳۱هفته

من ۳۲ هفته رفتم

من امروز میرم

دکترم به من گفت ۲۷ هفته و۳ روز بیا سونو داپلر

من امروز میخوام برم

من دکترم ۳۴ فرستاد

۲۹هفته
دکترمن زودمیفرسته میگه اگه کم باشه وقت واسه جبران هست

من هنوز نرفتم ۲۸ باید برم
درستش بین ۳۰ تا ۳۴

من ۲۹ هفته رفتم و ۳۶ هفته میرم

عزیزم شروعش از ۲۸ هفته تا نهایتن ۳۲ هفته هست که ببین پزشکتان چند هفته براتون مینویسه

۳۰ الی ۳۲

من ببار ۲۶ هفته رفتم یکبار هم ۳۳،دفعه بعد ۳۷ میرم و تمام

عزیزم من اول ۳۰ هفته رفتم

سوال های مرتبط

مامان فندق🌰🍫 مامان فندق🌰🍫 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان💙🥹 مامان آیهان💙🥹 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری