خانما کدوم سرلاک خوشمزه و وزن دهی خوبی دارهه؟

۴ پاسخ

حریره

من حریره بادوم میدم خیلی خوشمزس ولی نمیدونم وزن خوب میده یا نه

من گندم و موز میدم خیلی خوشمزه س حریره بادامم خوبه..کلا میگن سرلاک وزن میده نمی‌دونم

برای اولین بار با حریره بادام شروع کن

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن مامان امیرحسن ۱۵ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۱ ماهگی
مامان Sonn مامان Sonn ۱ سالگی
مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 مامان 𝒜𝓎𝒽𝒶𝓃🩵 ۷ ماهگی