خانوما واس دخترم مولتی و آهن چه مارکی خوبه بگیرم ؟

۶ پاسخ

مولتی پدیا بست اهن لیپوزوفر

اهن سیدرال
مولتی پدیا بست

پدیابست هم خیلی از بچه ها می‌پذیرن

مولتی و اهن یکی هست
اذفور داد عالیه

لیپوزوفر گرفتم دخترو دوس نداشت
آویفر گرفتم باهاش بهتر کناراومد

برا آهن دکتر بهم فرفورت داد

سوال های مرتبط

مامان السا مامان السا ۱۷ ماهگی