۲ پاسخ

دختر منم میره 😭 نزار بره عزیزم من تو اساب کشی نمیدونم کثافتا چجوری وسایلمو آوردن که در ظرفشوییم تاب برداشت و کج شد دو سه بارم همینجوری دخترم رفت بدتر شد از ترسش کلا خیلی کم استفاده میکنم که خرابتر نشه🤕

درش تاب برمیداره

سوال های مرتبط