برا سرفه پدی کاف بهتره یا کامی کاف یا پلارژین

۴ پاسخ

من با اسپری نمی‌دونم پدی کاف بود یا کامی کاف ولی بچم خوب شد سرفه هاش

من پلارژین دادم راضی نیستم زیاد
اون دوتارو تست نکردم

من پلاژین دادم و راضی بودم

من پلارژین دادم راضی ام

سوال های مرتبط

مامان ایلمان مامان ایلمان ۱ سالگی
مامان مهدی یارو دلیار مامان مهدی یارو دلیار ۱۲ ماهگی