خانم ها یه مایع لباس خوب بگید
#فرزندپروری

۸ پاسخ

من مای بیبی گرفتم بونداره راضیم

اکتیورنگ آبی عالیههه

پینو عالی یه

تست.

مایع هر مدل بگیری فقط بوش تاثیر داره برای تمیزی فقط قالبی فیروز لکه لباسها رو کامل از بین میبرع بهتره ،مایع نرم کننده با قالبی فیروز خوبه

پینو بگیر

بيبي لند

من فیروز گرفتم‌بو نداره ولی یکم لباسا خشک میکنه
پینو دو مدل داره مدل دیگش رو بگیر

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد🩵😍 مامان محمد جواد🩵😍 ۵ ماهگی