۱۰ پاسخ

من مایع اکتیو گرفتم بوش خوبه

مایع کودک با مینی واش بشوری خیلی کف میکنه

مایع لباس کودک پرسیل معرکست حرف نداره

من پودر صابون و مایع فیروز

مابع فیروز

شوینده ملی بیبی برای زیر یکسالج

صابون های بدون بو داروخانه داره مخصوص رخت چرک بچه

من با پودر صابون پینو..کف زیادی نداره ولی خیلی تمیز میکنه و بوی خوبیم داره

لباسای نوزاد معمولا با دست میشورن صابون مخصوص داره

مایع لباسشویی فیروز خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان ♡دونه انار🥹 مامان ♡دونه انار🥹 ۹ ماهگی
مامان آیهان کوچولو🐣 مامان آیهان کوچولو🐣 ۱۱ ماهگی