پینو خیییلی خوشبوعه
پینو
مامانا کسی هست که لباسای بچه را قبل استفاده شسته باشه یا نه ؟
من مای بیبی استفاده میکنم عالیه
بی بی لند
من مالوچسکا گرفتم راضیم، لکه بر هم هست وقتی چند دقیقه رو لباس بمونه
فیروز عالیه،در مایع صورتیش خوبه،خیلی بوی خوبی میده،لباسا برق میزنه از تمیزی وقتی میشوری باهاش،کف هم میکنه
من بیبی لند گرفتم،لباسا بچمو باهاش شیتم راضی بودم
فیروز عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.