بازم خوبه به شما تعلق گرفته
بخاطر کمتر از یک ماه به ما چیزی ندادن😁🥴
این برای همین بچه های گفتن ۴۰۵ دنیا بیان
نمی دانم چرا به من نمیزنن
بخاطر یکماه باید گرونی دو تومن شما رو ما بکشیممممم 🤪
والا ما هفته پیش گرفتیم ۵۰۰ مولفیکس دیشب شوهرم خریده ۷۰۰
۲میلیون چی میدن ندن بهتره که
اونم مولفیکس خریدم ک مثلا میگن خوبه چسب بسته نمیشه شل شله
باید چیکار کرد ؟ که واریز بشه باید به کافی نت بریم
کسایی ک ۴۰۵ زایمان کنن میریزن
چ موقعی میریزن بعد زایمان ؟؟
والا طرح یسنا گفتن بعد باردار شدن رفتم بهداشت دهک ۳ بودیم ی دفعه کردن دهک ۹ در حالی که ن خونه داریم ن پس اندازی ی دفعه اونطوری کردن که ی طرح یسنا ندن حالا هم امید مادران بعد ی مدت واسه اونم ی بهونه ای می یارن
عزیزم این مایع پینو مدلی داره برا شستشو با دست باشه ؟
خانوما این کارت امید ربطی به دهک نداره؟؟؟؟من دهکم ۹هست میدن
برا من ک میزنه موجودی صفر
عزیزم براتون ریختن رو حساب شوهرت یا خودت
فقط باید وسایل بچه بگیری؟اینجور چیزا؟
چندم به چندم میریزن؟
بازم خوبه من ک دخترم ۲۹ اسفند بدنیا اومد چی نمیریزن
عزیزم از دستمال مرطوب بچت نمیسوزه من از اینا خریدم میسوزه استفاده نکردم دیگ
تا یکماه دیگه شوینده هم نمیشه بگیری باهاش😁
چقدر براتون واریز میشه مگه
عزیزم برای همه میدن؟
چجوری واریز میکنن؟ باید چیکار کرد؟ شما کار خاصی انجام دادین؟
خوب به ماکه همینم ندادن چی بگیم کجا بریم 💔😂
4 بسته دستمال مرطوب؟
عزیزم از پنبه استفاده کنی خیلی خوبه ب جای دستمال مرطوب
الان یعنی قشنگ امیدت به زندگی زیاد شد با کارت امید مادران 😕😕😕
خدا بهمون رحم کنه اینا که نمیکنن
چرا ب ما نمیدن هرجا میرم نمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.