۲۵ پاسخ

بازم خوبه به شما تعلق گرفته
بخاطر کمتر از یک ماه به ما چیزی ندادن😁🥴

این برای همین بچه های گفتن ۴۰۵ دنیا بیان

نمی دانم چرا به من نمیزنن

بخاطر یکماه باید گرونی دو تومن شما رو‌ ما بکشیممممم 🤪

والا ما هفته پیش گرفتیم ۵۰۰ مولفیکس دیشب شوهرم خریده ۷۰۰
۲میلیون چی میدن ندن بهتره که
اونم مولفیکس خریدم ک مثلا میگن خوبه چسب بسته نمیشه شل شله

باید چیکار کرد ؟ که واریز بشه باید به کافی نت بریم

کسایی ک ۴۰۵ زایمان کنن میریزن

چ موقعی میریزن بعد زایمان ؟؟

والا طرح یسنا گفتن بعد باردار شدن رفتم بهداشت دهک ۳ بودیم ی دفعه کردن دهک ۹ در حالی که ن خونه داریم ن پس اندازی ی دفعه اونطوری کردن که ی طرح یسنا ندن حالا هم امید مادران بعد ی مدت واسه اونم ی بهونه ای می یارن

عزیزم این مایع پینو مدلی داره برا شستشو با دست باشه ؟

خانوما این کارت امید ربطی به دهک نداره؟؟؟؟من دهکم ۹هست میدن

برا من ک‌ میزنه موجودی صفر

عزیزم براتون ریختن رو حساب شوهرت یا خودت

فقط باید وسایل بچه بگیری؟اینجور چیزا؟
چندم به چندم میریزن؟

بازم خوبه من ک دخترم ۲۹ اسفند بدنیا اومد چی نمیریزن

عزیزم از دستمال مرطوب بچت نمیسوزه من از اینا خریدم میسوزه استفاده نکردم دیگ

تا یکماه دیگه شوینده هم نمیشه بگیری باهاش😁

چقدر براتون واریز میشه مگه

عزیزم برای همه میدن؟

چجوری واریز میکنن؟ باید چیکار کرد؟ شما کار خاصی انجام دادین؟

خوب به ماکه همینم ندادن چی بگیم کجا بریم 💔😂

4 بسته دستمال مرطوب؟

عزیزم از پنبه استفاده کنی خیلی خوبه ب جای دستمال مرطوب

الان یعنی قشنگ امیدت به زندگی زیاد شد با کارت امید مادران 😕😕😕
خدا بهمون رحم کنه اینا که نمیکنن

چرا ب ما نمیدن هرجا میرم نمیدن

سوال های مرتبط