اینجا کسی بارداری خارج رحمی داشته چه علائمی داشتین

۶ پاسخ

شاید زود رفتی؟؟؟

سونو فقط واژینال مشخص می‌کنه

چرا فکر میکنی خارج رحمی داری؟
اینکه توی سونو نشون نداده طبیعی
من الان ۵ هفته و ۲ روزم
هنوز نرفتم سونو چون میدونم معلوم نیس
ولی اینکه لکه بینی داری شیاف بزنی انشاالله درست میشه

بتا مثبت شد و دقیقا همون روز. به خونریزی افتادم روز ۶ تاخیرم دکتر گفت سقط شده من تا ۲۰ ردز خونریزی داشتم که مجدد بتا دادم متوجه شدم باز بتام مثبت هست منتها مشکوک بود چون ۱۰۰ بود بعد ۲۰ روز خونریزی فهمیدیم خارج رحمیه و درجا بستری شدم

بهترین راه تشخیص فقط سونو

من دوبار این اتفاق برام افتاد یکیش خونریزی یکیش هم کتف درد و‌گردن درد

سوال های مرتبط

مامان محمدطاها مامان محمدطاها روزهای ابتدایی تولد
مامان کلوچه مامان کلوچه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری