از رو این سونو میشه جنسیت رو حدس زد یا واضح نیس؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

نه کلا درست و حسابی سونو نمیکنن تا خودت نگی چیزی نمیگن من اینجا خیلیارو دیدم که سونو هاشون خیلی دقیقه ..منم سونو انتی م لود دیگه

پسرهه

ن انشالا ک پسر باشه از هر دوشم داشته باشی .دوتاشم باشه قشنگه ..کاش خدا ب منم یه پسر دیگه بده

پسره احتمال خیلی زیاد

گلم با ابن جور چیزا خودتو دلخوش نکن. هر کی یه نظری میده ک همش حدثیاته منم عین شما بودم ...بیخیال شو سرع موقعش برو سونو بهت میگه دقیق. اگرم میخوای قطعی بدونی یه آزمایش خون هسش ک هفت هفته ب بالات بری ازت میگیرن بهت میگن صددرصد جنسیت چیه ...سلفری نیستااا ..فقط یه ازمایش خون برا جنسیت میگیرن همین 🙂🙂🙂

فکنم پسره احتمال چی داد؟

سوال های مرتبط

مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🌼فندوق مامان🌼 مامان 🌼فندوق مامان🌼 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ونهم بارداری
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۶ ماهگی
مامان دوقلو ها🫅🤴 مامان دوقلو ها🫅🤴 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آزاد مامان آزاد ۳ ماهگی