حتما شکمت با روغن سیاهدونه ماساژ بدع تپ ضخامت تاثیر داره
تنبلی خیلی کم داری و ضخامت رحم ات خیلی کمه چهار بهتره بالای شش باشه یکم لانه گزینی سخت میکنه ولی درکل شرایطت رو به بهبود
عزیزم غذای مقوی بخور، کیفیت فولیکول ها بالا بره..ان شالله باردار میشی
عزيزم ربطی به فولیکول نداره
فقط خدا باید بخواد همین و بس
طرف با فولیکول ۲۱ باردار نشده
کسی رو میشناسم کیست شدید تخمدان(اندمتریوز ) باردارشده.
بسپار به خودش
به کیفیفت فولیکول ربط داره من بارداری قبلیم با فولیکول ۱۲ باردار شدم دکترم باورش نمیشد
من كه با بزرگترين فلوكول باردار نشدم 😞
فولیکولات پایینن باید از ۱۸ بیشتر و از ۲۴ کمتر باشن
سلام تنبلی تخمدان داری
روز چند سیکله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.