باید از پریود تا روز ۱۳ گرمی بخوری چیزی مقوی بخوری از روز ۱۴ قطع کنی گرمی رو که تخمک رو اسیب نزنه
احتمالش خیلی بالاس البته اگه خدا بخاد .
احتمالش زیاده
کیفیت اسپرم شوهرت بیشتر مهمه
اگه اونم خوب باشه احتمالش ک زیاده
فقط یک شب درمین حتما اقدام داشته باش شیاف هم بزار
من دو ماه دارم آمپول میزنم ولی فایده نداره خواهر به سایز فولیکول نیست باید خدا بخاد که برای من نمیخاد
خیلی زیاد
سلام عزیزم،سونو روز13دادی؟ بعد آمپول آزادسازی زدی؟
قبلش دارویی نخوردی؟
من یک ماه سه تا فولیکول خیلی خوب داشتم ولی باردار نشدم بعد فهمیدم شوهرم مشکل اسپرم داره و تیروئید پر کار
و خودم مشکل آندومتریوز داشتم که اصلاً طبیعی نمی تونم باردار شم ولی ان شالله شما امین ماه با همین فولیکول ها باردار بشی عزیزم
عزیزم فولیکول هات که عالی هستند اگه شوهرت مشکل نداشته باشد احتمالش خیلی زیاده
کیفیت مهمه عزیزم انشالله ک بگیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.