۳ پاسخ

نه عزیزم فقط غسل نِفاس میکنی و بعدش نمازت رو میتونی بخونی
غسل مثل همون غسل های که انجام میدی همونجوریه

مگه روزبعداززایمان نمیرید حموم

ن ببا من روز اول هم خودم رفتم خودمو شستم دیگه روز دهم راحتتر میتونی خودتو بشوری

سوال های مرتبط

مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی