۷ پاسخ

اره خیلی زیااااااد

اره منم یه بادی میپیچه تو کمرم

آره
من فکر میکردم درد زایمانه

اررره زیاد

و گاهی واژن انگار میخاد در بیاد

وایی اره😔

ارههه من از دیروز فشار اورده انگار همش دسشویی دارم

سوال های مرتبط

مامان آرِن مامان آرِن روزهای ابتدایی تولد