خانما هفته ی من شما هم لگن درد دارید؟

۴ پاسخ

آره خیلی زیاد😭

آره من دارم 😭
مال ایلامی؟

من ن ندارم

من تو ۳۴ هفته از درد لگن راهی بیمارستان شدم خیلی بده دردش چون بچه تو این هفته بزرگ تر میشه فشار میاد

سوال های مرتبط

مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی