۴ پاسخ

وای وای نگو رفته رفته بدترم میشه ماه اخر خیلی بده

ااااخ از لگن درد برام‌نگووو بیچاره شدم

لگن من انگار خورد شده

طبیعی هس منم داشتم و دارم

سوال های مرتبط

مامان آرِن مامان آرِن روزهای ابتدایی تولد
مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 مامان 🎀 دلویـــــن 🎀 ۶ ماهگی