کیا بچهاشون چکاب یسالگی داذن؟چند مرحله خون میگیرن؟؟

۳ پاسخ

من چند روز پیش بردمش یکبار گرفتن ولی حجم زیاد گرفتن ازش

غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

کلا یه بار خون میگیرن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۱ سالگی