خانمای کرمانی دکتر مریم دلیلی چطوره ؟

۱ پاسخ

اسمشو شنیدم ولی دکترای خوب کرمان
ویکتوریا حبیبی
نسیم پور دامغان
دکتر سجادی(برای سزارین خیلی خوبه)
بیداریان(زایمان طبیعیش خیلی خوبه)
دکتر خودم پوردامغانه،از نظر تحت نظر بودن پزشک خیلی خوبیه هم مکملاش هم چکاپ کردناش سونو ها و آزمایشات دقیق و کامله زایماناشم میگن خیلی دستش سبکه هم سزارین هم طبیعی

سوال های مرتبط

مامان رستا🐣 مامان رستا🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری