رو سر نوزادتون تو رفتگی هست

۵ پاسخ

اره بود بهتر شده رفته

آره عزیزم ملاژ هسش دست نزن به مرور خوب میشه خودش

اره تا ۱۸ماهگی کامل بسته میشه اصلا بش دست نزن ملاجش آبه الان

برا پسرم پشت سرش بود اوایل متوجه نشدم بعد فهمیدم الان یکم تو رفتگی است البته بچه منو سرش رو با دستگاه در آوردن موقع زایمان

بله بهش میگن ملازو
نباید فشارش بدی . تا سه چهار ماهگی شله بعد خودش کم کم سفت میشه .
مواظب باش کسی دست به سرش نزنه

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی