۴ پاسخ

کسی میدونه پروفایلو چه قیمتا؟

من زدم 6

من زدم گلم ۳۸۰۰
برندش خوبه ورم هم تا سه روز اول خیلیه بعدش ب تدریج کم میشه

رووفیل خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۳ سالگی