قطره پدی لاکت اجباریه مث قطره آ د یا نه؟

۵ پاسخ

نه گلم اجباری نیست فقط برای جلوگیری ازمریضیه خوبه که بدی برای اسهال. دستگاه گوارش.روده ها.برای دلدرد خوبه

ن اجباری نیست واسه دل‌درد و نفخ دیگه
پروبیوتیکه واسه کارکرد بهتر روده
تا هروقت دیدی اذیته بهش بده

نہ۔پدےلاکت واسہ نفخ و دل دردہ۔۔۔
اگ بچہ ت کولئک اینا دارہ بھش بدہ

پدی لاکت واسه دل درده اجباری نیست

دکتر نگفته تا چند ماهگی باید بدی

سوال های مرتبط

مامان دخملیا 👼 مامان دخملیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان امیر مامان امیر ۵ ماهگی
مامان رضا🍼💙 مامان رضا🍼💙 ۷ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری