خانما من هوس چیزی نمکینم تهوع ویار ندارم طبیعیه

۴ پاسخ

ای خوش شانس

اره طبيعيه.خداروشكر كن و ب زبون نيار واسه بقيه😁

اره بارداری هر کی فرق میکنه یکی تهوه داره یکی نداره این عادیع نکران نباش

منم مثل شما🤭

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🥰 مامان هدیه امام رضا🥰 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بِریتان مامان بِریتان هفته سی‌ام بارداری