من هفته ۱۰ بارداری هستم حالت تهوع ندارم

۸ پاسخ

وای خوشبحالت من ک دارم میمیرم از حالت تهوع و استفراغ

منم هفته ۱۰ حالت تهوع ندارم

خوشبحالت من دارم میمیرم 😭

خوشبحالت

مشکلش چیه؟؟؟

خوشا به سعادتت🤣

شما از بندگان خاص خدا هستید😄 منم ندارم عزیزم

بسلامتی

سوال های مرتبط

مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری