۳ پاسخ

بنظرم خوبه موقع تولد ون بود پسر من چهار ماهگی ۶۲۰۰بود ...باید دوبرابر وزن تولد باشه

کمه.

بدو تولد چن بود

سوال های مرتبط

مامان ماه دخت مامان ماه دخت ۳ ماهگی