فرنی وسیب رنده شده🤗

تصویر
۵ پاسخ

من سیب رو میپزم و پوره میکنم میریزم داخلش

دستور پختش را مبگی

دستور پخت لطفا

چجوری درست کردی

سلام
چجوری درستش کردی مزه اش خوبه

سوال های مرتبط

مامان ❤️بچهام ❤️ مامان ❤️بچهام ❤️ ۱ سالگی
مامان وروجک ها🫢🫠 مامان وروجک ها🫢🫠 ۱ سالگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۴ ماهگی