۶ پاسخ

مزخرف ترین بیمارستانیه که تو عمرم دیدم من ۶ روز برای سقط اونجا بستری بودم افتضاح بود

سلام عزیزم اگر بیمتون تامین اجتماعیه برید میلاد یا شماره دو(شهید فیاض بخش)
میلاد م فوق العاده تمیزه شماره دو هم نوسازش کردن محشر شده من دوتا زایمان داشتم تو این دو خیلی راضی بودم
رسیدگی و تمیزی میلاد درحد بیمارستان خصوصیه

بیمارستان ضیایان چطوره بنظرتون ؟؟

میگن اصلا خوب نیس برای زایمان فقط nicu ش عالیه

من بیمارستان ارش بدنیا اومدم

من خودم آرش بدنیا اومدم

سوال های مرتبط

مامان سایه مامان سایه روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری