کیا بیمارستان مهدیه تهران زایمان کردن؟

۶ پاسخ

قبولم نکرد مهدیه رفتم

من ۲۸هفته ک رفتم ۱۳۰۰فردا برم مینویسع اونجا میدم

من س شنبه میرم فرح برا چکاپم ک برام سونو وزنم بنویسع

من اکبر ابادی فرح باز کردم خیلی قبولش دارم رسیدگی ک داره خیلی خوبه

وای مهدیه بیمارستان خوبی نی تروخدا نرید

من میخوام مهدیه زایمان کنم. فردا میرم پرونده باز کنم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری