عزیزم من ۲تا بچه هامو بیمارستان مهدیه زایمان کردم خیلی راضی بودم الان سومین بچمومیرم همونجا چه ازرسیدگیشون چه رفتار پرسنل همه اش خوب بود
من زایشگاهش رو نمیدونم ندیدم اما nicuش کار کردم واقعا رسیدگیشون خوب بود
من بیمارستان مهدیه هستم یعنی بچم بستری هستش دختره میگفت زایمان کردم اینجا کشتن منو بخیه سزارین براش کثیف زده بودن از تو عفونت کرده بوده غیر بهداشتی گفت انقدم بد اخلاق بودن غر زدن بنظرم اینجا زایمان نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.