سلام دوستان کسی بیمارستان مهدیه زایمان کرده؟

۱ پاسخ

من زایمان نداشتم ولی برای کاهش حرکت رفتم از تمیزی و قیمت و رسیدگیشون راضی بودم به هرحال در حد خصوصی نیستن ولی خدایی از تصور من خیلی بهتر و تمیز تر بود چون تاحالا نرفته بودم

سوال های مرتبط

مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد