۲ پاسخ

وقتی ازاتاق عمل بیای فقط یه همراه خانوم میزارن کنارت همسرت یابقیه اجازه ملاقات ندارن،حتی گل هم نمیزارن برات بیارن بزاری تواتاق،اگ طبیعی اصلا نرو اگ نامه سزارین داری برو خوب بخیه میزنن من از عملم راضی بودم،ولی دوروز دردکشیدم چون بایدطبیعی میاوردم افراشتن بیهوش میشدم سز اورژانسی کردن

سلام.من

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق کوشولو🧿🎀 مامان فندق کوشولو🧿🎀 هفته سی‌وششم بارداری
مامان لیلا مامان لیلا هفته سی‌وسوم بارداری