تجربه تون از بیمارستان مهدیه تهران ؟

۲ پاسخ

خیلی بده نرو جانم کشتارگاه سربچه دومم رفتم نابودم کردن تازه سزارین بودم طبیعیا که نمی تونستن بلندشن انقدرکه اذیتشون کرده بودن

واااای من سر بچه اولم اونجا رفتم کشتار گاهه خیلی بده خیلی

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری