تجربه تون از بیمارستان میلادتهران؟ میلاد بهتره یا مهدیه؟

۷ پاسخ

مهدیه اصلآااااااا خوب نیست من سردخترم رفتم اونجا آموزشی ه دانشجوها بخیه زده بودن مردم و زنده شدم کشتارگاهه... تعریف میلاد رو شنیدم

سوم شعبان هم خوبه من اونجا میخام برم 35طبیعی 55سزارین مامای همراهم دارم که هزینه ای نمیگیره خانم مریم سدیدی

میلاد فقط زایمانش طبیعیه البته اگ زایمان اولته

مهدیه نری دختررررر بحث جون خودتو بچته نریاااا توروخدا دور از جون مرده شور خونش ادمو اذیت میکنن ناقص میکنن نریااا
میلاد خیلی خوبه ولی مهدیه نه اگرم بیمارستان دولتی خوب میخوای الغدیر با همه نوع بیمه ای قرار داد داره

مهدیه میگن وضعیتش خرابه من که میلاد پرونده بازکردم

مهدیه نههه
میلاد خوبه من کورتاژ داشتم دوسال پیش اونجا
پرونده داری اونجا؟

مهدیه که اصلا نرو افتضاحه میلادو تعریف شنیدم

سوال های مرتبط

مامان نویان🐣🩵🫧 مامان نویان🐣🩵🫧 روزهای ابتدایی تولد
مامان ..... مامان ..... هفته سی‌وهفتم بارداری