کسی بیمارستان نجمیه یا میلاد زایمان کرده؟ کدومش بهتره؟

۶ پاسخ

دوستم میلاد زایمان کرد خیلی راضی بود ولی باید پرونده داشته باشی.‌ نجمیه هم یکی از اشناهامون رفته بود راضی بود

من دوتا زن عمو هام نجمیه بودن راضین

من گفتم نهایت ۷تومنی میگیرن

قطعا نجمیه من راضی بودم

خالم 20سال پیش میلاد زایمان کرده خیلی راضیه همش به منم میگه برو میلاد زایمان کن

میلاد رو هر کسی که دیدم زایمان داشته راضی بوده.منم اونجا تشکیل پرونده دادم

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد