بچها بیمارستان نجمیه خوبه؟ کسی زایمان کرده؟

۹ پاسخ

عزیزم شما چیکار کردی میخوای بری نجمیه ؟ منم میخوام برم اونجا یا ولیعصر یا بقیه الله نمیدونم کدومو انتخاب کنم

ولی فک کنم هزینش بالا باشه ....من خواستم سزارین کنم اون موقع فک میکنم بالا بود البته بستگی ب بیمتون داره .....بیمارستان اش تهرانپارس هم دولتی خیلی قیمت مناسبه زنداییم خیلی راضی بود ...

من اونجا به دنیا اومدم و خواهر برادرام مامانم خیلی راضی بوده

یادم رفت بگم اولین مرکز تخصصی زنان و زایمان تو ایرانه که مجهزترین بخش ان آی سی یوی نوزادان رو داره
زایمان در آب داره
راستی من تو اتاق عملم عکاس و فیلمبردار هم داشتم
زن عموم بیمارستان مهدیه زایمان کرد چون بخش ان آی سی یو دستگاه ریه نداشت نوزاد رو انتقال دادن نجمیه
خلاصه که پشیمون نمیشی

من دو بار اونجا سزارین کردم بیمارستان عالی تمیز پزشکان حاذق اتاق فوق العاده تمیز کادر اتاق عمل بسیار خوشرو و کلی باهام بگو بخند کردن
جای بخیه عالی یه خط صاف
یدونه ۱۵ سال پیش یدونه ۹ سال پیش الانم منتظر سومی هستم و همون جا میرم
نه کمردرد گرفتم نه سردرد گرفتم نه بخیه م عفونت کرد
خدا رو صد هزار مرتبه شکر فردای زایمان با بچه هام اومدم خونه نه الکی ان آی سی یو بردن
خلاصه که خیلی راضیم

من میخورم برم بیمارستان نجمیه تهران
خواهر شوهرم پنج سال پیش اونجا بوده میگه خیلی خیلی راضیم
😮‍💨🤦

اصلا خوب نیست دکترم گفت بچه را آلکی نگه می‌دارند

من دختر داييم اونجا ماما بود ميگفت افتضاحه

افتضاحه

سوال های مرتبط

مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی