کسی بیمارستان نجمیه زایمان کرده؟

۳ پاسخ

خودم نه ولی خالم تمام نوهاش اونجا به دنیا امدن راضی بودن خوش برخورد و بیمارستان خوبیع ولی هزینه اش طبیعی 60 سزارین 65 البته آزاد همین امروز پرسیدم

خواهر شوهرم زایمان کرده راضی بوده هم از بیمارستان هم از دکتر

اگ تجربه دارید بگید منم بین اونجا و سوم شعبان موندم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرام 😍 مامان گل پسرام 😍 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی