خودم نه ولی خالم تمام نوهاش اونجا به دنیا امدن راضی بودن خوش برخورد و بیمارستان خوبیع ولی هزینه اش طبیعی 60 سزارین 65 البته آزاد همین امروز پرسیدم
خواهر شوهرم زایمان کرده راضی بوده هم از بیمارستان هم از دکتر
اگ تجربه دارید بگید منم بین اونجا و سوم شعبان موندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.